Klantwaarde & Klantcontact

Team Training

Klantwaarde & Klantcontact

Deze training is getoetst d.m.v. de audit door Cedeo.


Deze training werd meer dan goed gewaardeerd door de deelnemers.



Hoe efficient zou het zijn als alle werkzaamheden zouden bijdragen aan de waarde voor de klant?

In deze training geven wij inzicht in het systeem van jullie organisatie en de werkprocessen.

Daarbij bekijken we naar de handelingen in zo'n werkproces en hoe deze wel of niet van meerwaarde zijn voor de klant.

We voeren werkzaamheden uit, omdat we ze misschien wel belangrijk vinden of omdat we dat altijd doen.

Maar dragen deze werkzaamheden ook daadwerkelijk bij aan de kwaliteit van de dienst of produkt voor de klant?


Natuurlijk is de klant koning in jullie organisatie.

In deze training krijgen jullie als team ook nieuwe feiten en inzichten om de klantwaarde te verhogen.


In deze tijd werken we veel digitaal. 

Ook hebben we digitaal contact met onze klanten. Bij face tot face contact nemen we met andere zintuigen waar, waardoor we andere/ nieuwe informatie ontvangen. Welk soort contact is op welk moment van meerwaarde voor de klant? 


Resultaat

- Meer efficiency in de uitvoering van het werkproces

- Meer kwaliteit van de dienst/ produkt

- Meer tevreden klanten


Praktische Informatie


  • Training 2x 8 uur 
  • Evaluatie gesprek


Locatie De Kook in Nuland